Thursday, February 2, 2012

JCK to Rawinala

On Saturday January 28, 2012 .. Jalinan Cinta Kasih [JCK] ( Interwoven Love) implement the first visit .. to Rawinala .. education places for blind kids who has other shortcomings.

Pada hari Sabtu tanggal 28 Januari 2012.. Jalinan Cinta Kasih [JCK] melaksanakan kunjungan perdananya.. ke Rawinala.. tempat pendidikan bagi anak tuna netra ganda.. dalam arti anak tuna netra yang juga mempunyai kekurangan lainnya.


By renting a bus, we set off together. For this inaugural visit there were 31 participants (adults & anak2) and almost all of our family .. of FirstGeneration, SecondGeneration until the ThirdGeneration .. Feels like a family tour .. : D Ђƺђƺ ..

Dengan menyewa bis, kami berangkat bersama-sama. Untuk kunjungan perdana ini ada 31 partisipan (dewasa & anak2) dan hampir seluruhnya adalah dari keluarga kami.. dari FirstGeneration, SecondGeneration sampe dengan ThirdGeneration.. Terasa seperti tour keluarga.. :D Ђƺђƺ..

I'm sure many people are touched by this visit and with what looks ... there are even some who shed tears behind their glasses ..

Aku yakin banyak orang yang tersentuh dengan kunjungan ini dan dengan apa yang terlihat... bahkan ada beberapa yang menitikan air mata dibalik kacamatanya..


For the participants & donors who have set aside their blessing & trusted JCK as to channel his love .. we thank you all profusely .. May the Father in heaven repay all your kindness

Untuk para partisipan & donatur yg sudah menyisihkan berkatnya & mempercayakan JCK sebagai wadah untuk menyalurkan kasihnya.. kami mengucapkan terima kasih yang sebesar-besarnya.. Kiranya Bapa disurga membalas semua kebaikan kalian.
 God bless us all

No comments: