Wednesday, December 7, 2011

J3 Parcel & Xmas 2011

My side business .. Initially my friend asked me to join & start this business, It was 2002.. Just for killing time but get a good money & also for run away from my sorrow feeling.. better than thinking about what has gone :D Ђƺђƺ

Eh.. It's continue till now.. Sadly, in 2007, my friend was so busy and had to left the business, since then I've been done it alone. Thank you to my friend, Farida who made my time more useful & worth to spend
♥ Love you ♥


  
 Click the image.. It will bring you to the website


Bisnis sampingan gw.. Awalnya diajak temen untuk bergabung & memulai bisnis ini pada tahun 2002.. Hanya untuk membunuh waktu.. iseng-iseng berhadiah.. & skalian ngilangin kepengapan.. lebih baik daripada mikirin yang dah pergi :D Ђƺђƺ

Eh .. berlanjut sampai sekarang .. Sayangnya, di tahun 2007, karna kesibukannya, teman gw harus meninggalkan bisnis ini, sejak itu gw telah melakukannya sendiri. Terima kasih kepada teman gw, Farida, yang dah bikin waktu gw lebih berguna & bermanfaat Love you girl ♥

No comments: