Tuesday, December 11, 2012

Today, 29 Years Ago

Des 11, 2012 | Today.. 29 years ago.. I declared & reborn again by accepting Christ & get baptized.. ♧Ʈhäƞĸ◦ƔoƱ♧ Lord for choosing me as one of Your Child.. And few years ago.. I found out how He loves me so much, when I was in my rock bottom.. ♧Ʈhäƞĸ◦ƔoƱ♧ Dad, JC & Holy Spirit for making me who I am now.. Love ♥ You always.

Des 11, 2012 | Hari ini.. 29 tahun yang lalu.. Saya menyatakan & dilahirkan kembali dengan menerima Kristus & dibaptis.. Terima kasih Tuhan karena telah memilih saya sebagai salah satu Anak-Mu.. Dan beberapa tahun yang lalu.. Saya mengetahui betapa Dia begitu mengasihi saya, ketika saya berada diposisi yang sangat terberat saya.. Trima kasih Bapa, JC & Roh Kudus untuk membuat saya seperti saya sekarang ini.. Love ♥ You always.


No comments: