Saturday, November 26, 2011

My Second Trip to USA in 2011

God is so great.. A month later after my trip to USA for my son to go college.. On October 20, 2011, I get another chance to go there again.. accompanying my cousin with her son, who just turned one, because her husband & her younger sister already went back there earlier due to their job.

Tuhan begitu besar .. Sebulan kemudian setelah perjalanan saya ke USA untuk mengatar anak saya kuliah disana.. Pada tanggal 20 Oktober, saya mendapatkan kesempatan untuk pergi ke sana lagi.. mendampingi sepupu saya dengan putranya, yang baru berusia tahun, karena suaminya & adik perempuannya sudah kembali ke sana terlebih dahulu untuk pekerjaan mereka.

We stayed at New Jersey for few days,
for my cousin's brother in-laws' wedding.
 Kami tinggal di New Jersey selama beberapa hari,  
untuk perkawinan adik ipar sepupuhku.


Then I spent few days with my cousin's family at their place in Maryland.  
 Lalu aku menghabiskan beberapa hari dengan keluarga sepupu saya di tempat mereka di Maryland.



Before I went back home..
I flew and stopped by at Seattle to see and spent few days with my son..
He's doing great..
 Sebelum aku kembali pulang ..  
Aku terbang & mampir di Seattle untuk melihat & menghabiskan beberapa hari dengan anak saya.. Dia baik-baik  saja..


Thank You Lord.. for Your blessing and Your care for him.. 
Terima kasih Tuhan .. untuk berkat Anda & perawatan Anda untuknya.

And this time.. On October 31, 2011 early in the morning, I went home directly from Seattle to Jakarta by Eva Air.Thank you Lord for the opportunity and over all.. Thank You for the safe journey.


Dan kali ini .. Pada tanggal 31 Oktober 2011 Pagi-pagi buta, saya pulang ke rumah langsung dari Seattle ke Jakarta dengan Eva Air. Terima kasih Tuhan untuk kesempatan dan atas semua .. Terima kasih untuk perjalanan yang aman.

No comments: